Yellow


Kavaj: Net A Porter, byxor: Browns Fashion, väska: Otteny, klackar: Zara. 

En liten önskeoutfit som vanligt då jag inte har något mer vettigare att lägga upp här. Gult känns ju helrätt och varför inte inte en kavaj. Om jag tar på mig ett plagg i någon stark färg försöker jag klä ner den så mycket som möjligt. I det här fallet svart. Det här med enkla klackar stog det mellan dessa ovan och dom jag beställde hem från Zara för någon dag sedan, men dom här är ju också gör snygga. För övrigt är jag dö förbannad för att hundjäkeln (låt han heta så för tillfälet) har bitit ett stort fett hål i soffan. Nu tänkte jag sätta mig i bastun för att öva på intaget av värmen. Det är nära nu.


Kommentarer
Postat av: anno

Snygg kavaj!

2012-02-13 @ 22:10:00
URL: http://whentstarsgblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0