Random pics








30/1 -12


Dagen har för mesta dels spenderats i staden. Gick in för att lämna min dator på lagning, men kom ut med en sprillans ny i stället. Här snackar vi impulsivt. Dock gick den nya inte igång när jag kom hem så den ska lämnas in i morgon också. Känns lite så där halv drygt. Ska dra igång det senaste avsnittet av Stylisterna innan jag somnar.


Olsen twins






Källa: Olsens Anonymous.

Dessa brudar får alltid till bra outfits & är sjukt bra inspirationskällor. Inte nog med att dom är riktigt snygga också. Kika in på bloggen som uppdateras varje dag.


Morten Breum



För er alla som gillar housemusik. Den här danska mannen gör grym musik! Nu tänkte jag förflytta mig till sängen och hoppas på att min dator går att omformateras i morgon. Den har tydligen drabbats av virus. Skit!


Mint green


Jag är inte så mycket för starka färger, däremot mintgrönt känns jäkligt fräscht. Det kommer jag nog köra på i vår. Både den kabelstickade tröjan & skjortan från Acne skulle jag inte tacka nej till.


Dreamhome




Källa: Home-Designing.

Tänk att få somna till den här utsikten varje kväll. Helt makalöst vackert. Bilderna hittade jag hos Home-Designing & det finns galet bra inspiration att hitta där.

Grönt är skönt


Blus: Dana-Maxx, jeans: Coggles, skor: H&M, väska: Zara.

Slängde ihop en dagens önskeoutfit. Grönt plus v-ringat gillas. Ett par Nudie jeans skulle sitta fint. Ångrar att jag inte provade ett par när jag var på Sthlm Quality Outlet Barkarby. Finns en butik med enbart Nudie jeans i massor. Skorna är väl kanske inte dom bästa i dagens läge & en väska i mocka, himla fint.

RSS 2.0