Önskeoutfit


Skjorta: Mango, skor: John Lewis, byxor: Stylebop, väska: Otte, klocka: Michael Kors.

Kännde att det var dags för en önskeoutfit. Dom är så roliga att göra tycker jag.

Leroc


Källa: Nelly.

Gaaah! Jag måste ha dom här. Helt perfekta enligt mig. Den spetsiga tån gör skon till det där lilla extra. 599 pix från Vagabond.

Två favoriter




Två grejer som jag bland annat köpte med mig hem från Thailand. En gul stickad tröja och pricken över i:et med v-ringningen. Praktisk väska i reptilmönster. Bästa väskan jag har i min ägo just nu.


Batik


Källa: Dekata.

Det känns lite som att man ligger efter gällande modet. Har som sagt inte rört en dator på tre veckor. I Thailand klär man sig lite hur som helst. Har köpt rätt många lagg som känns helt fel att bära här i Sverige. Lite knepigt det där. Batik som rubriken lyder har det varit mycket snack om har jag sett. Jävligt coolt om jag får säga det själv, men inget för en fegskit som mig. Det blir tyvärr för mycket. Till alla andra som vågar lite mer - go for it!


RSS 2.0